اهمیت کاربرد اینفوگرافیک ها در بازاریابی و فروش بیمه – همه ما می دانیم که اینفوگراف ها در واقع همان تصاویری هستند که می توانند حجم زیادی از اطلاعات را در حجم کم، خیلی سریع در اختیار مخاطب قرار دهند. در نتیجه زمانی که مخاطب اینفوگراف ها را مشاهده می کند می تواند در مدت زمان کوتاهی، به حجم زیادی از اطلاعات دست یابد.
حتی می توان مطالب کلیدی یک مقاله را در یک اینفوگراف به گونه ای خلاصه نمود که خواننده به خوبی متوجه کل مطلب بشود. با توجه به اهمیت معرفی کامل و درست از نمایندگی های بیمه، ما در این مقاله، دلایلی را بیان خواهیم نمود که نشان می دهد استفاده از اینفوگراف در بازاریابی بیمه، چقدر می تواند موثر باشد.
دلایلی استفاده از اینفوگراف در بازاریابی بیمه
اهمیت کاربرد اینفوگرافیک ها در بازاریابی و فروش بیمه
1- تاثیر یادگیری با تصویر، بیشتر است.
تحقیقاتی که دانشمندان انجام داده اند نشان داده است که اکثر انسان ها، از طریق مشاهده کردن تصاویر، مطالبی را یاد می گیرند که این آمار، به نزدیک 80 درصد می رسد و این در حالی است که اکثر نمایندگی های بیمه، از این فاکتور جادویی در ممعرفی بیمه نامه های خود، غافل هستند.
2- شما در اینفوگراف، نام برند نمایندگی بیمه خود را لحاظ می کنید.
هر برند نمایندگی بیمه، یک لوگوی مخصوص به خود دارد زمانی که شما اینفوگراف برای نمایندگی خود طراحی ی کنید، این لوگو همراه با نام برندتان بر روی اینفوگراف حک می شود در نتیجه همانند یک عکس، همیشه در ذهن مشتری حک خواهد شد.
3- اینفوگراف، جایگزین مناسبی برای کلمات است.
امروزه مردم به دلیل مشغله های کاری و فکری، زمان کمی داشته و کمتر به خواندن حجم زیادی از مطالب، علاقمند هستند و به همین دلیل، با دیدن کاتالوگ های تبلیغاتی شرکت های بیمه، در اکثر موارد آن را کنار می گذارند و حتی برخی از آن ها، حتی نگاه کوتاهی هم به به صفحه اول کاتالوگ نمی کنند. در این جا است که اینفوگراف، می تواند جایگزین مناسبی باشد. زیرا نه تنها می تواند حجم زیادی از داده ها را در یک تصویر خلاصه کند بلکه چون طراحی زیبایی دارد، برای مخاطبین جذاب بوده و به مطالعه آن علاقمند می شوند.
4- اینفوگراف ها، در ترغیب مشتری برای انجام کاری، موفق هستند.
مطالعات روانشناسی در مورد میزان تاثیر روانی روش های تبلیغاتی، نشان داده است که اینفوگراف ها به دلیل جذابیت در طراحی و خلاصه گویی در کنار نکته گویی، توانسته است طرفداران زیادی را در میان مردم به سمت خود جلب کند. در نتیجه شما به عنوان نماینده بیمه، اگر از این روش استفاده کنید، در اکثر موارد مشتری به تماس به شرکت شما و کسب اطلاعات بیشتر، ترغیب خواهد شد.
منبع : گروه آموزشی بیمه مارکتینگ
اهمیت کاربرد اینفوگرافیک ها در بازاریابی و فروش بیمه
- اهمیت کاربرد اینفوگرافیک ها در بازاریابی و فروش بیمه
خلاصه
اهمیت کاربرد اینفوگرافیک ها در بازاریابی و فروش بیمه !! می توان مطالب یک مقاله را در یک اینفوگراف خلاصه نمود که خواننده به خوبی متوجه کل مطلب بشود